poniedziałek, 18 marca 2013

Makaron w sosie śmietanowo- serowym z kurkami

Długo czekałam na ten makaron. Pomysł podpatrzyłam w restauracji w której pracowałam, jednak w żadnym markecie nie mogłam znaleźć kluczowego składnika - KUREK.
Znalazłam! Mrożone kurki są dostępne w Biedronce.
Czekam na sezon grzybowy, makaron ze świeżymi kurkami będzie obłędny. :)

Potrzebujemy:

  • śmietana 30%
  • serek topiony 1 opakowanie ( użyłam ementaler Hochland) 
  • czosnek
  • cebula
  • ok. 150 gr kurek
  • makaron

Przygotowanie:
Kurki podsmażamy razem z posiekaną cebulką i czosnkiem pokrojonym w plasterki.
Dodajemy połowę śmietanki i rozpuszczamy w niej serek topiony.
Następnie dodajemy pozostałą część śmietany i doprowadzamy do wrzenia. 
Czekamy aż sos zgęstnieje. Solimy i pieprzymy do smaku. 
Dodajemy na patelnie ugotowany wcześniej makaron ( polecam własnej roboty- z poprzedniego przepisu), podgotowujemy jeszcze chwilkę, i nakładamy pyszne danie na talerze. 

UWAGA:  KURKI UZALEŻNIAJĄ ;)
Smacznego!


Durszlak.pl

2 komentarze:

  1. To jest przepyszne !! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hi! Cyśkowo :* czekamy na nowe przepisy !! Jak narazie wszystkie są przeepyszne !

    OdpowiedzUsuń